- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

- På Hunddagis Jägersro -

Kategori:

Idag fick lilla Keyla för första gången följa med mig på jobb.
Varje tisdag jobbar jag mitt skift inne på "lilla" dagiset så det passade sig alldeles utmärkt att få följa med för första gången just idag.
Det är mycket lugnare miljö där än på det "stora" dagiset och hundkompisarna är i lagom storlek till att börja med.

Jag är verkligen lyckligt lottad som har just det jobbet jag har, att få jobba med sitt allra största intresse var eviga dag. Det är inte helt fel vill jag lova!
Här är det dom fyrbenta som gäller från morgon till kväll!
Möjligheten att få ha med MINA EGNA hundar precis när jag vill, både för den sociala biten, aktiverings biten och om så bara för sällskapets skull.
Jag älskar verkligen mitt jobb, det vill jag lova!

En första dag på Hunddagis Jägersro för Lilla Key! :)

Maggie, Linda, Pillan och Twizz är också med på bilderna

 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Oh jisses vad jag saknar hunddagiset, hundarna och ni som jobbar där.
    Måste komma och hälsa på snart! :)
    / Jenny Lövgren

    Svar: Du är så välkommen att hälsa på oss Jenny! :)
    Sabina Friman

    2013-02-19 | 20:47:19

Kommentera inlägget här: