- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Saknar!

Kategori:

Saknar min lilla loppa här hemma som är på Kollo hos sin "Mormor & Morfar" det är alldeles för lugnt här hemma utan min lilla Busan! 
Till och med Chiinibuus är betydligt mindre "bus" utan sin Keyla! ;)
Yrvädert & Virvelvinden är inte dom samma utan varandra! <3 
 
Tur Lilla Key är på Kollo så nära, nu när första löpet satt igång. Så jag kan få kvalitetstid med henne varje dag & kan ta henne på promenader när jag vill. Annars hade det varit några väldigt, väldigt långa veckor! :( 
 
Tusen TACK till världens absolut BÄSTA föräldrar som ALLTID ställer upp så som dom gör för mig, mina hundar & mina drömmar. 
Utan er hade livet varit betydligt mindre enkelt, ni är värda mer än allt guld i världen! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: